ניהול קמפיינים פוליטיים ארציים ומקומיים

  • ייעוץ אסטרטגי ושירותי תדמית -  בבסיס המודל היחודי שלנו עומדת שיטה חכמה ויעילה המניעה את המצביעים הפוטנציאלים לפגוש את המועמד בנקודת הזמן והמקום בהם הוא צריך להחליט ולבחור בו.
    אנו בודקים היכן את/ה נמצאים ב"שרשרת המזון הספציפית שלך"? וממצבים את מועמדותך ביחס לצרכיך ומתחריך.
    אנו נבנה עבורך תוכנית אסטרטגית (Strategic Planning) ותכנית פעולה התואמים את מטרותיך (התכנון מסתמך בין השאר ובמקרה הצורך על נתוני מחקרים איכותיים וכמותיים).
  • תכנון מבנה ארגוני של המטה – בליווי שוטף של אנשי המטה המקומיים ובהעמדת פתרונות ייחודיים ובלעדיים לאיתור והנעת בוחרים לפני הבחירות וביום הבחירות.
  • תכנון מדיה – ניתוח מבוקר של אמצעי התקשורת באזורך תוך חלוקת משאבים עבור פרסום בכל אמצעי והתמקדות יחסי הציבור (P.R.) באמצעים המועדפים.
  • בניית קמפיין פוליטי והטמעתו – אנו מעסיקים אנשי מקצוע המתמחים בבניית ובניהול קמפיינים פוליטיים ולכן ביכולתנו לתת את הפתרון הטוב ביותר עבורך. צוות המוחות שלנו יעזור לך למצוא את הזהות הייחודית והמבודלת שלך ולתרגמה בצורה בלתי נשכחת כלפי הבוחרים  דרך צילומים איכותיים, סלוגן יצירתי , חומר פרסומי ועוד.
  • ניתוח ובניית מחקרי שוק - מחקרי שוק ( סקרים כמותיים ואיכותניים) הינם אבן דרך לניצחון בבחירות הם יעזרו להיות עם יד על הדופק במהלך הקמפיין ויעזרו להבין מה מבדל אותך ממתחריך. אנו נשאל יחד איתך את השאלות החשובות הללו ונגיע לתשובות אשר ינחו אותנו בניהול ותכנון הקמפיין.
  • יחסי ציבור (P.R.)- עידן התקשורת הרב ערוצית מטיל על אנשי ציבור מעמסה כבדה בבואם להביא את פעילותם לידיעת הקהל. למעשה, מדובר בתחרות בלתי פוסקת על תשומת ליבו של הציבור. זוהי מטלה קשה, שרבים נכשלים בה, למרות האיכויות שהם נושאים עימם. הסיבה העיקרית היא היעדר נגישות מספקת לכלי התקשורת הרבים הפועלים בישראל.
    לנו יש את הידע, הניסיון והיכולת להביא באופן שוטף את פעילותך הציבורית לידיעת ציבור הבוחרים, הן בכלי התקשורת המקומיים והן בארציים.
  • ניהול משברים - כל קמפיין מאופיין בהתמודדויות עם מצבים קיצוניים. זהו מצב רגיל ונורמאלי המעמיד במבחן מתמיד את יכולתם של מובילי הקמפיין להגיב למצבים דינאמיים המשתנים תכופות . יחד עם זאת, לעיתים נוצרים מצבים קיצוניים מאוד הדורשים התייחסות נקודתית מיוחדת תוך מזעור נזקים ואפילו תוך הפיכת המשבר לנקודת פריצה ויתרון עתידי.
  • פוסט קמפיין – היום כאשר "100 ימי החסד" לנבחר חדש הם רק בתיאוריה, זקוק כל נבחר חדש להכוונה תקשורתית ויעוץ אסטרטגי בכל מה שנוגע לצעדים ההתחלתיים שלו בתפקיד. החל מבניית הקואליציה וכלה בתכנית עבודה ראשונית. הדעה הציבורית על הנבחר החדש מתגבשת לרוב בימים הראשונים שלו בתפקידו ולכן אנו שמים דגש גם על פעילות הנבחר החדש בימים אלו.

קמפיינים לדוגמא

קמפיינים פוליטיים לדוגמא

צור קשר-לא לגעת בשום אופן

דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד